Søg i denne blog

tirsdag den 9. december 2014

Bounty drøm

Bounty drøm


Jeg har en fantastisk veninde, som i går bød på smagprøver af alverdens jule-lækkerier :-)

Jeg faldt pladask for hendes hjemmelavede bounty. Jeg var så heldig at få smagprøver med hjem OG opskriften. Det takker jeg for. 
Jeg deler den gerne - den er enkel og nem.

Opskrift bounty

250 g kokosmel blandes med 1 dåse kondenseret mælk (fåes i de fleste supermarkeder). Røremaskinen kan godt komme i brug her.
Form massen til små bounty's. Overtræk dem med chokolade - lys, mørk eller hvid, alt efter smag og behag. Drys evt. med lidt kokos.

Tilføjelse. Godt råd: stil massen i køleskabet i ca. 1 time. Form herefter til små bounty og pensel dem med chokolade ovenpå og på siderne, drys med kokos. Lad det tørre og vend dem så og pensel dem på den anden side. 

Så nemt kan det gøres :-)



Tak for opskrift og smagprøver Marlene

Velbekomme og god 9. december.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar